Flag PL Flag UK

Studenci TiR z wizyta w Holiday Inn

Dnia 19 maja 2022 roku studenci kierunku Turystyki i Rekreacji na specjalizacji Managera Usług Hotelarskich i Gastronomicznych wraz z rektorem - Panem Andrzejem Szymańskim odwiedzili czterogwiazdkowy hotel Holiday Inn w Warszawie przy ul. Twardej 52. Hotel został otwarty w 2018 roku i posiada około 70 osób zatrudnionych.

Grupa spotkała się w lobby hotelu gdzie została przywitana przez Panią Annę Mielcarz - manager działu HR (Human Resources - zarządzanie zasobami ludzkimi). Pani manager przedstawiła pokrótce hotel i zleciła oprowadzenie studentów po obiekcie pracownikowi hotelowemu - specjaliście do spraw sprzedaży.

“Turyści” najpierw skierowali się na 3 piętro, gdzie odwiedzili trzy pokoje: STANDARD KING z jednym dużym łóżkiem i STANDARD TWIN z dwoma osobnymi łóżkami oraz apartament EXCLUSIVE KING z dwoma pokojami i łóżkiem. Pokoje te na wyposażeniu mają: klimatyzację sterowana ręcznie, kosmetyki łazienkowe, mini bar, lodówkę, zestaw do parzenia kawy/herbaty, sejf, telewizję, żelazko i deskę do prasowania, dwa szlafroki kąpielowe i kapcie, wagę, interaktywną telewizję Ilumio, WiFi, radiobudzik z możliwością ładowania smartfonu, 2 linie telefoniczne z możliwością podłączenia faksu, automatyczną sekretarkę w polskiej i angielskiej wersji językowej, prasę, elektroniczne karty-klucze do pokoi, dźwiękochłonne i samoczynnie zamykające się drzwi, suszarkę do włosów, lustro powiększające do robienia makijażu, balkon z wyposażeniem, system bezpieczeństwa oraz system przeciwpożarowy.

W ofercie hotelu są też pokoje przystosowane do osób z niepełnosprawnościami. W międzyczasie uczniowie WSTIJO mieli możliwość zadawania pytań. Dowiedzieli się wielu ciekawych informacji jak: to że na piętrze -1 oraz -2 znajduje się parking z 30 miejscami postojowymi, gdzie można się dostać za pomocą windy samochodowej lub to, że w hotelu sprawami guest relations zajmuje się dział recepcji.

Na korytarzu studenci spotkali Panią Inspektor Służby Pięter, która uprzejmie opowiedziała o pracy na tym stanowisku i odpowiedziała na nurtujące młodzież pytania.
Następnie studenci zostali zaproszeni do centrum konferencyjnego na pierwszym piętrze. Tam dowiedzieli się, że hotel Holiday Inn w Warszawie posiada 4 sale konferencyjne. Sala GOLD ma 100m2 i pomieści maksymalnie 70 osób, pozostałe mają po 29m2. Sale są automatycznie regulowane. Można według własnych preferencji je klimatyzować oraz oświetlać. Przestrzeń oddzielająca te pomieszczenia to tzw. Foyer, gdzie goście i uczestnicy konferencji mogą odpocząć, porozmawiać oraz spędzić czas na przerwie kawowej. Ostatnim punktem wycieczki była część gastronomiczna. Znajduje się ona na parterze gdzie ugościć się można w barze oraz restauracji. Cena dla jednej osoby za śniadanie rezerwowane wraz z pokojem wynosi około 40zł, natomiast kupowane osobno jest to koszt 72-75 zł za osobę.

Następnie młodzież została zaproszona na foyer, gdzie spotkała się ponownie z Panią Anną Mielcarz. Uczniowie WSTIJO zadawali ciekawe pytania na które Pani rzetelnie odpowiedziała. Studenci dowiedzieli się więcej o tym jak zostać HR managerem, jak to wpływa na psychikę człowieka i o praktykach, które będą musieli odbyć.
Na koniec grupa zrobiła pamiątkowe zdjęcia pod hotelem.

Młodzież wspólnie zdecydowała, że hotel Holiday Inn jest dobrym miejscem na odbycie praktyk zawodowych w przyszłym roku studenckim.

Anita Zimolużyńska, TiR I ST IV

HInn2022 02  HInn2022 03

HInn2022 04 HInn2022 05

HInn2022 01